ניהול קונפליקטים וממשקים בעבודה

קונפליקט הינו מצב שבו שני הצדדים "נלחמים" על האינטרסים שלהם, שמאמינים שהצד השני עלול לפגוע בהם.
קונפליקט במקום עבודה או בכלל ביחסים בין בני אדם, נתפס כמצב מתסכל ומאיים. לרוב, הפתרונות הן התעלמות, או כניסה למאבק שעלול לפגוע בנו, בצד השני ובארגון.
 
סדנא זו באה להכשיר את כלל אוכלוסיית הארגון, כיצד לאתר קונפליקטים, ולהתמודד איתן בצורה נכונה, עד לפתרון שיוביל לצמיחה והתקדמות. 
אוכלוסיית יעד:  כלל עובדי הארגון
מטרת הסדנא:   הכירות עם מודלים ושיטות להתמודדות ולפתרון קונפליקטים.
 
תכנים וחומר נלמד:
  • מהו קונפליקט
  • הסיבות להיווצרות קונפליקטים.
  • מנגנוני העצמת קונפליקט (כבוד, כעס, אגו ועוד).
  • ניהול קונפליקטים נכון.
  • עימות בונה - הכיצד?
  • טקטיקות והתנהגויות בתוך הקונפליקט.
  • שימוש במנופים לפתרון קונפליקטים.
 
צורת לימוד: סדנא המשלבת שקפים, תרגילים וסימולציות, ניתוחי אירוע, ופעילות סדנאית.
 
תובנות ותוצרים שניתן להפיק מהסדנה: הקטנת כמות הקונפליקטים בארגון, מינוף וייעול תהליכים כתוצאה מטיפול מוצלח בקונפליקטים פנים ארגוניים.
 
  • לאחר הסדנא ניתן לקיים ליווי להטמעת התהליך בקרב מנהלי/עובדי החברה.